2013. május 10., péntek

Barátság az örökkévalóságig!!

XIX.Fejezet
Összekovácsolódik a csapat.


Még most sem tudok rosszat mondani. Ugyan úgy alakulnak a dolgok Fedével. Minden kurva jó , még mindig nagyon dúl a love..:3( hála istennek ) . Most ez egy jó időszak vele nem veszekedem . Viszont amit most elmesélek az az , hogy Jessicával egyre jobban összekovácsolódunk.Igen igen tudom , fura hogy pont vele. De hát , az élet furcsa lépések tartalmaz az emberek számára, nem ? Itt az élő példa. Igaz ez egy olyan helyzet hogy , hogy is mondják. 'A jó dolgok összehozzák az embereket '.xD Hát igen , ez is egy jó dolog.
Egy közös ismerős utálása . ( ehhez értünk :D ). Szóval amúgy arról van szó hogy van egy osztálytársunk Andrea , aki éppenséggel azóta mióta barátja van kissé kitért magából. Ellene fordul azoknak az embernek akik régen mellette voltak.Amióta 7 hónapja asszem barátja van , azóta egy elviselhetetlen patkány, és most még elég szépen is fogalmaztam szerintem. Mert igazából durvább jellemezőim is lennének rá , de most az agyam nem fog annyira mint kéne szóval . Visszatérve Andrea-ra. Egy elviselhetetlen féreg. A napokban vagy szerintem már hetekben nagyon rossz hatással van a bioritmusomra. Lehetséges hogy azért mert egyszerűen olyan gyönyörűen öltözködik ,hogy az valami csuda szép. *-*( remélem azért értették az iróniámat ) . A mai nap , első óra biosz volt , szólt Andrea hogy fáj a feje . Jól van tényleg tekintettel voltunk rá, igaz az óra közepe felé már nem fájt neki annyira , így elkezdte a tollát csattogtatni. Először aranyos, cukin, kedvesen oda szóltam neki hogy hagyja már abba.Persze tovább csinálta így bennem egyre jobban ment fel a pumpa. A végén mikor már teljesen meguntam akkor szóltam neki oda a szokásos módomon. Ami persze nem tetszett neki , mert hát neki nem lehet egy rossz szót sem szólni, mert ő a nagy valaki . Közbe meg sehol sámli.Egész nap úgy néztem rá , vagy legalább is úgy éreztem hogy megtudnám fojtani , vagy esetleg odamenni és ledugni a lábam a torkán. Milyen jó lenne nem ?? *-* Délután vagyis hát este mikor hazaértem facebookon láttam egy elég érdekes kiírást, ami tuti hogy nekem szólt. Így   a pumpa ismét felment bennem . Hát másoltam Jessicának hogy nézze meg ennek az undorító féregnek a  kiírását , és hát az elolvasása után ,ő sem hagyta szó nélkül.Írt egy két kedves gondolatot . Aztán rám írt és kitárgyaltuk Andrea-t hogy mekkora egy undorító tum-tum golyó, és hogy nem tudjuk hogy mire veri magát. Mert végülis miért is ne.. van barátja aki pénzeli , aki veszi neki a ruhákat stb.. Igazából egy igaz styl a csajszii..xd  Drága pici habzó testére olyan passzos ruhákat felvenni...o.o Még én se veszek fel olyan ruhákat ember , amit az a nőszemély megenged magának. De hát na , aki hülye haljon meg így . Én erre csak annyit mondok hogy : "Fáj a gyomrom fáj , há de pálinkáé fáj.." Ja ez nem ide kolbász bocsi ..:D Na szal , én erre csak annyit mondok ha nem hagyja abba , csúnya vége lesz mindennek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése